marți, 2 februarie 2010

Locuri de care mi-e dor




Astazi mi-e dor de linistea noptii din Caraibe, de oceanul limpede si de cerul inmiit de stele.
Sunt putine momente in care ma simt liber, cu adevarat liber.
Atunci, in miezul noptii, plutind intre ocean si cer m-am eliberat de tot si de toate.
Liber.
Adevarul e ca sclavia moderna exista.
Libertatea e scumpa. Timpul e scump.
Traim aglomerat, inghesuit, cu bucurii mici.
Suntem prizonierii unei lumi libere.
Cunosc oameni care muncesc 12 ore pe zi ca sa-si plateasca rata la banca, sa-si puna geamuri termopan si sa mearga in weekend la un gratar printre gunoaie.
Daca-i intrebi ce-si doresc de la viata nu vor sti sa-ti raspunda.
Nu vor nimic.
Ignoranta si materialismul imediat sunt valul de pe ochi, sunt calea sigura spre pierzanie.
Nu vor sti niciodata cum e sa vorbesti cu oceanul, cu cerul. Cu Dumnezeu.
Am incercat sa-l citesc pe Steinhard si n-am reusit dar ceva mi-a ramas intiparit in minte
"Dumnezeu nu ne invata sa fim prosti"

Un comentariu:

  1. Cu Steinhard mai încearcă. Cu fiecare pagină de-a lui poţi să călătoreşti undeva. Fie într-un colţ de suflet, fie într-un petec de lume...

    RăspundețiȘtergere