miercuri, 7 septembrie 2011

Si-am fost la Romania Franta pe National Arena.

Si-am stat o ora la coada sa-mi iau un hotdog si o bere.
Si Inna a falsat putin dar pe fond a cantat bine, instalatia de sonorizare fiind complet nepotrivita pentru muzica.Si publicul a aplaudat-o la sfarsit. Fairpaly.
Si gazonul parea facut din plastelina verde.
Si Hagi a fost ovationat de 50.000 de oameni intr-un fel in care nu am crezut ca romanii sti sa o faca.Si a fost impresionant pana la lacrimi.
Si Marcel Pavel a cantat imnul national cum a vrut el.Si a vrut fara Traian.
Si stadionul are magnific.Si era curat.Si oamenii erau civilizati.
Si Romania nu a jucat aproap nimic.Si jucatorilor le-a fost frica.Si Mutu a lipsit.
Si s-a terminat meciul in fluieraturile a zeci de mii de oameni care nu intelegeau de ce tragem de timp in minutul 90.
Si am iesit din stadion in 25 de minute desi se spune ca ar trebui sa se poata iesi in 10.
Si cam atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu