vineri, 23 iulie 2010

Treceti batalioane romane Carpatii

Laszlo Tokes a declarat ca vrea un Kosovo in Transilvania.
Nu stiu de ce dar un fior mi-a rascolit sufletul, o durere adanca m-a incercat pret de cateva secunde. A fost durerea celor care stiu ca a fi roman insemna si istorie nu doar prezent.
Nu sunt nationalist mai mult decat trebuie sa fiu, nu sunt xenofob si cred cu tarie ca viitorul e al tolerantei si echilibrului.
Sa vii in 2010 cu astfel de declaratii iresponsabile este un gest absolut sinucigas. Ma ingrozeste faptul ca aceste declaratii sunt facute de un vicepresedinte al Parlamentul European, eurodeputat al statului Romania. Tampenia vorbei aruncate din varful limbii este atat de profunda incat poate fi declarata fara a gresi axioma prostiei unguresti. Aceste doua judete sasesti nu se pot sustine economic singure, ar muri de foame in mai putin de 6 luni de independenta. Ungaria mare este o utopie, cel putin in actual context socio-economic.
Bunicul meu a luptat in al doilea razboi mondial.Fiul lui, tatal meu, m-a invatat ca Ardealul este pamant romanesc si ca sangele roamanesc varsat nu trebuie uitat. Si fiul meu va invata de la mine acelasi lucru.
Nu stiu de ce dar in timp ce scriu am lacrimi in ochi. Cred ca ma opresc aici.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu