vineri, 2 iulie 2010

Eu fata in fata cu evaziunea

Am fost acum doua zile la o reprezentanta auto foarte mare din Bucuresti.
A trebuit sa astept o ora pentru a-mi fi verificata masina.ITP.
La barul din interior am consumat un sendvici si o cafea expreso.
Scumpe. 13 ron.
Bon fiscal n-am primit.
Nici eu, nici altii care au comandat dupa mine.
Avea baiatul ala care servea o asa larghete in gesturi si era atat de relaxat incat pentru cateva momente m-am gandit daca nu cumva bonul fiscal e o himera, o irealitate.
Care fiscalitate ?
Care legi ?

2 comentarii:

  1. La cât a costat trataţia, nu te mai întreb dacă şi cât le-ai oferit "la halat" şi băieţilor de la ITP

    RăspundețiȘtergere
  2. treaba asta cu service-urile e data dracului
    te tapeaza de bani pe toate partile
    si ca sa te inbolnavesti de nervi te mai tin si 7 ore pana sa-ti returneze masina

    RăspundețiȘtergere