luni, 11 ianuarie 2010

De ce suntem umili ?

Citesc un articol despre secutitatea S.U.A.

http://www.hotnews.ro/stiri-international-6803176-bruce-tefft-fost-agent-cia-niciun-strain-nu-are-dreptul-zboare-sua-cui-nu-convin-masurile-securitate-nu-mearga.htm

Aroganta oficialitatilor S.U.A. de a ne cere in continuare viza, desi suntem membrii cu drepturi depline al U.E. , imi repugna.
Nu-mi amintesc ca Romania sa fi dat vreodata lumii vreun terorist.
Nu-mi amintesc ca Romania sa fi tradat vreodata America.Invers, se poate discuta.
Stam, cu capul plecat, la cozi pentru viza.
Ne umilim in fata lor si incercam sa dovedim ca suntem demni de aceasta onoare deosebita, aceea de a vizita America.
Eu nu vreau sa vizitez S.U.A atat timp cat mi se va cere viza.
E o lume mare si sunt atat de multe altele de vazut.
Feel free !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu