marți, 27 aprilie 2010

Circul de Stat Bragadiru


Asteptam pe cineva in masina in fata Administratiei Financiare Bragadiru cand o masina de paine a oprit in fata mea.
Pana aici nimic neobisnuit.
Soferul parcheaza pe prima banda de circulatie, nu-l intereseaza ca fiind drum european e strict interzisa oprirea.
Se da rapid jos, descarca 8 lazi cu paine si incepe traversarea soselei cu 4 benzi din iamgine.
Echilibrul lui m-a impresionat placut, se balansa inainte-inapoi ceva de speriat.
O lucra la Circul de Stat cu juma de norma in weekend mi-am zis ca prea se misca bine !
Nu mi-a placut prostia lui de a-si risca viata in traversarea unei strazi cu 4 benzi unde viteza medie de circulatie e 80-100 de km/h.
Ce naiba il face pe un om intreg la minte sa-si riste viata in felul asta stupid ?
De ce sa incerci experimente cu oasele tale in raport cu metalul unei masini care zboara cu 80 de km/h ?
Mai nou esti considerat 100% vinovat daca te loveste o masina cand traversezi printr-un loc nesemnalizat.
O secunda de neatentie si viata ta si a familiei tale e aruncata la cosul de gunoi.
Pentru ce ?
Pentru 3 minute cat i-ar fi luat sa intoarca masina la prima intersectie...???!!!
Imi vine in minte poezia lui Minulescu, 'Ultima Ora'
" La circ/Un accident banall/Un acrobat/Un salt Mortal/Si acobatul nu s-a mai sculat..
Pacat de el, era un tanar acobat frumos..........................................................................."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu